Tellér Élelmiszer Nagykereskedelmi Kft.

A világgazdaság globalizálódásával a vállalatok részére számos új lehetőség nyílik az eredményes és sikeres működéshez, ugyanakkor sokkal nagyobb kihívásokkal is nap, mint nap szembesülniük kell, hiszen a vállalati kapcsolatok kiszélesedtek, a termékek és szolgáltatások egyre több fogyasztóhoz, felhasználóhoz juthatnak el.

Valamennyi vállalat törekszik az ily módon megnyíló új lehetőséget kihasználni a hosszú távú profitnövelésre, így egyre jobban fokozódik a vállalatok közötti verseny a fogyasztókért, azok megszerzéséért és hosszú távú megtartásáért. Egyre több és több vállalat azért küzd, hogy adott termék vagy szolgáltatás tekintetében az általa nyújtott termék vagy szolgáltatás kerüljön a potenciális fogyasztók tudatában az első helyre, hiszen sikerük záloga, hogy a fogyasztók őket válasszák versenytársaikkal szemben.

A Tellér Élelmiszer Nagykereskedelmi Kft. 1994-ben alakult, de a kereskedelmi múlt 1968-ig, a családi vállalkozás kezdetéig vezethető vissza. A céget az alapító tagok vezetik. A kezdeti nyolc fő helyett pedig jelenleg 25-30 személyt foglalkoztat. A vállalkozás két fő profilja az élelmiszer kereskedelem és az élelmiszergyártás, melyek közül a családi vállalkozás az előbbire rendezkedett be, azonban a piaci igények kielégítésének érdekében termékkínálatunk a saját csomagolású szárazáruk és hüvelyesek széles palettájával bővült. Cégünk első saját márkás termékei között olyan alapvető élelmiszerek szerepeltek, mint a tarkabab, a lencse, a borsó, a mák és a dió. Ma már több mint ötven féle saját márkájú termékkel rendelkezünk, amelyek között megtalálhatóak a reform élelmiszer kategóriába tartozó bulgur, kuszkusz, köles, hajdina, vagy a különleges termékkategóriába tartozó vörös- és fekete lencse, vörös- barna- és fekete rizs, valamint a vörös- és fehér quinoa, illetve az aszalt goji berry.

A nagykereskedelmi vonal kapcsán elmondhatjuk, hogy a saját márkás termékek mellett jelenlegi kínálatunk több száz terméket ölel fel, köztük a Magyarországon működő konzervgyárak által gyártott termékek zömét. A tartós élelmiszerek fajtáinak tehát szinte mindegyike megtalálható raktárunkban, a savanyúságoktól kezdve, a lekvárokon, a sütőipari termékeken és a fűszereken át egészen a konzerv készételekig, felölelve az ásványvizeket és üdítőitalokat, befőtteket, olajokat, eceteket, tartós húskészítményeket, halkonzerveket és száraztésztákat egyaránt.
Jelenleg a vállalkozás három telephellyel rendelkezik, melyek közül az egyik a Budapesti Nagybani Piacon található raktár, a Felsőpakonyon található két létesítmény egyike a gyártósor és az iroda (egyben a cég székhelye is) – itt raktározzuk a sajátmárkás késztermékeket (bab, lencse, bulgur, kuszkusz, köles, hajdina bulgur, vörös- és fekete lencse, vörös- barna- és fekete rizs, valamint a vörös- és fehér quinoa, illetve az aszalt goji berry) , a másik létesítmény egyik felében vannak az alapanyagok, másik részében pedig a tartós élelmiszerek találhatóak – itt történik a komissiózás és innen indul a kiszállítás, valamint ez a kiskereskedelmi egység is.

A Tellér Kft. részére kulcsfontosságú, hogy vevői gondolataiban az első helyet foglalja el, legfőképpen azért, mert az iparágat, melyben jelen van, nagyfokú innováció miatt erős piaci verseny jellemzi. Cégünk stabil piaci pozíciót tudhat magáénak az élelmiszer, ezen belül is a tartós élelmiszer és szárazáru tekintetében. Bár a 2008-as gazdasági válság cégünket is megviselte, árbevételünk ennek ellenére sem csökken, domináns vevőnk nincs, és a kevésbé fejlett, Keleti Régió (Magyarország, Csehország, Szlovákia, Horvátország) tekintetében is folyamatosan növekvő sikereket érünk el.

Jövőképünk a fejlődés: célunk a vállalati forgalom növelése mellett az, hogy TELLÉR márkanév mögött elismert, a vevők igényeinek megfelelő minőségben gyártott termékek álljanak. Ennek megvalósításához egyre több Magyarországon termelt alapanyagot használunk. Törekszünk arra, hogy a technikát, környezeti szempontokat figyelembe vevő módon alkalmazva, folyamatos újítással támogatott, magasan automatizált, hatékony rendszereket és folyamatokat üzemeltessünk. Igyekszünk a növekedéssel arányos mértékben, önálló, elkötelezett munkatársakat alkalmazni, akiket pozitív szervezeti kultúra, motivált, szakértő vezetés, valamint aktív tulajdonosi kör támogat.
Munkánk és erőfeszítésünk arra irányul, hogy a termékek élelmiszerbiztonsági szempontból kifogástalanul kerülhessenek a vásárlók kosarába, onnan pedig a családok asztalára!

Cégünk mottója:

“Nem elég a vevőt megszerezni, hanem azt meg is kell tudni tartani!”

Partnereink közül néhány:

partnerek